First/první Previous/předcházející Home Next/další Last/poslední

Slate Desktop a EuroVoc
 08  Čís. 67 - PC Translator a Google Translate




Original

PC Translator 2016

Google Translate

Getting away with it

Dostávání pryč s tím

Utíkat s tím

#67 • 11 December 2019

#67 • 11 prosinec 2019

# 67 • 11. prosince 2019

A weekly round up of the CX stories that hit home

A týdně shromáždit CX příběhy to tnout do živého

Týdenní kolo nahoru příběhů CX, které zasáhly domov

Dear Earthling,

Milý pozemšťan,

Vážení pozemci,

Everyone who works in customer experience is told, as a rule of thumb, to be customer-obsessed.

Každý, kdo pracovat v používatel zkušenost je řečený, pravidlem empiricky, byť zákazník-posedlý.

Každý, kdo pracuje se zákaznickými zkušenostmi, je zpravidla řečeno, aby byl posedlý zákazníky.

But what if this obsession comes at the expense of your own well-being?

Ale co kdyby toto posedlost jde na úkor váš vlastní pohoda?

Ale co když tato posedlost přijde na úkor vlastního blaha?

What if, by pushing for a customer-obsessed organization, you end up creating a toxic work environment?

Co když, tlačení pro používatel-posedlý organizace, vy skončit vytvoření toxický pracovní prostředí?

Co když tím, že usilujete o organizaci posedlou zákazníky, nakonec vytvoříte toxické pracovní prostředí?

In the summer of 2017, Lauren joined Away, the popular luggage brand, as a customer experience associate.

V létě 2017, Lauren spojil pryč, populární značka zavazadlo, jako používatel zkušenost kolega.

V létě roku 2017 se Lauren připojila k populární značce zavazadel Away jako spolupracovník zákaznických zkušeností.

She was one year out of college, thrilled at the prospect of working for a brand she’d seen all over Instagram.

Ona byl jediný rok z vysoká škola, nadšený při představě pracování pro značka ona měla viděný všude po Instagram.

Byla rok po škole, nadšená nadějí na práci pro značku, kterou viděla na celém Instagramu.

Lauren was told she was joining a movement and felt lucky to be part of it.

Lauren byl řečený ona byl připojit se k pohyb a cítil šťastný byť část z toho.

Lauren bylo řečeno, že se připojila k hnutí a cítila štěstí, že se do něj zapojila.

But the initial excitement quickly faded away.

Ale počáteční vzrušení rychle se ztrácel.

Počáteční vzrušení však rychle zmizelo.

The customer experience team was constantly being pushed by management to go above and beyond for their customers, no matter what the costs.

Používatel zkušenost tým stále byl tlačený management jít a za pro jejich zákazníci, bez ohledu na výdaje.

Tým zákaznických zkušeností byl vedením neustále tlačen vedením, aby za svými zákazníky chodil nad rámec svých cílů, bez ohledu na náklady.

On the brink of burnout, Lauren and her team members felt humiliated.

Na pokraji vyhoření, Lauren a její týmový členové cítil ponížený.

Na pokraji vyhoření se Lauren a její členové týmu cítili poníženi.

They were overworked, underpaid, forced not to take time off, and constantly called out by Away’s (now former) CEO Steph Korey.

Oni byli přepracovaný, platil nedostatečně, přinutil ne - dovolit si z práce, a stále volal z pryč- ovo (teď bývalý) CEO Steph Korey.

Byli přepracovaní, nedostatečně placení, byli nuceni vzít si volno a neustále je zvolal generální ředitel Away (nyní bývalý) Steph Korey.

Read Zoe Schiffer’s exposé in The Verge, and learn how Away turned their customer operations into a living hell by neglecting their employeesexperience.

Číst Zoe Schiffer- ovo odhalení v kraj, a dozvědět se, jak pryč změnil se na jejich používatel operace na žijící peklo zanedbávající jejich zaměstnanecký zkušenost.

Přečtěte si expozici Zoe Schiffer v The Verge a zjistěte, jak Away proměnila své zákaznické operace v živé peklo tím, že zanedbala zkušenosti svých zaměstnanců.

Happy readings, Maria

Spokojený ukazované údaje,Maria

Šťastné čtení, Maria

This week's top picks 🔖

Tento týden vrchol si vybrat &#128278 ;

Nejlepší tipy tohoto týdne & # 128278;

Emotional baggage: Inside the toxic work environment at Away

Emocionální zavazadla: Uvnitř toxický pracovní prostředí v intenzifikace

Emoční zavazadlo: Uvnitř toxického pracovního prostředí v Away

Away’s founders sold a vision of travel and inclusion, but employees say it masked a toxic work environment.

Nepřítomný zakladatelé prodal vize cestování a zahrnutí, ale zaměstnanci říct , že to zakrytý toxický pracovní prostředí.

Zakladatelé společnosti Away prodali vizi cestování a začlenění, ale zaměstnanci tvrdí, že maskovalo toxické pracovní prostředí.

Former employees who were interviewed by The Verge say CEO Steph Korey was using the company values to get people to work harder and longer.

Bývalý zaměstnanci kteří mít interview kraj říct CEO Steph Korey používat společnost hodnoty dostat lidi vyrábět pilněji a déle.

Bývalí zaměstnanci, kteří byli osloveni The Verge, říkají, že generální ředitel Steph Korey používal firemní hodnoty, aby přiměl lidi pracovat tvrději a déle.

On the brink of burnout, their customer experience team felt humiliated.

Na pokraji vyhoření, jejich zákazník zkušenost tým cítil ponížený.

Na pokraji syndromu vyhoření se jejich tým zážitků zákazníků cítil ponížen.

They were overworked, forced not to take time off, and constantly called out by the company's CEO.

Oni byli přepracovaný, přinucený ne - dovolit si z práce, a stále volal z firemní CEO.

Byli přepracovaní, byli nuceni vzít si volno a generální ředitel společnosti je neustále zvolal.

Customer Experience Trends for 2020: same same, but different

Používatel zkušenost trend pro 2020: stejný stejný, ale jiný

Trendy zkušeností se zákazníky pro rok 2020: stejné, ale odlišné

The roaring 20s are around the corner, but will they bring anything new to customer experience?

Bouřlivý 20s jsou kolem nároží, ale budou oni přinést cokoli nového pro používatel zkušenost?

Řvoucí 20s jsou za rohem, ale přinesou pro zákazníka něco nového?

We spoke to industry experts from companies like Intercom, Vimeo, and Concentrix about the trends they care about.

My mluvit s průmyslový experti ze společnosti jako systém komunikace, Vimeo, a Concentrix o trend, který oni starat se o.

O trendech, které jim záleží, jsme hovořili s odborníky v oboru, jako jsou společnosti Intercom, Vimeo a Concentrix.

The future employee experience is personalized

Budoucí zaměstnanecký zkušenost je osobní

Budoucí zkušenost zaměstnanců je přizpůsobena

Personalized employee experiences are the wave of the future.

Osobní zaměstnanecký zkušenost jsou vlna budoucnost.

Personalizované zkušenosti zaměstnanců jsou vlnou budoucnosti.

We live in a world where customization has changed from being something special to being standard.

My žít v svět kde úprava se změnili z toho, být něco zvláštního být standard.

Žijeme ve světě, kde se přizpůsobení změnilo z něčeho zvláštního na standardní.

So, to expect employees to adjust themselves to a workplace environment, culture, tools, and rewards that don’t allow for that personalization is likely to hurt companiesability to recruit and retain talent in the future.

Tak, očekávat zaměstnanci nastavit sebe k prostředí pracoviště, kultura, nástroje, a odměna který ne- počítat s tím zosobnění asi zranit společnosti- ův schopnost rekrutovat a uchovat talent v budoucnu. ??

Očekávat, že se zaměstnanci přizpůsobí prostředí pracoviště, kultuře, nástrojům a odměnám, které tuto personalizaci neumožňují, pravděpodobně v budoucnu poškodí schopnost společností přijímat a udržet si talent.

How Yelp drove down churn by building up customer success

Jak hafání vézt čeření budování používatel úspěch

️ Jak Yelp zastavil chrlit tím, že zvyšoval úspěch zákazníků

As a brand new company, you might engage in plenty of initiatives that are inherently un-scalablebecause there’s no better way to nurture customer love than through a personal relationship.

Jako zbrusu nový společnost, možná, že bys mohl provozovat mnoho iniciativy které jsou neodmyslitelně ne-škálovatelný - protože není žádný lepší způsob jak pečovat o používatel láska než skrz osobní vztah.

Jako zcela nová společnost se můžete zapojit do mnoha iniciativ, které jsou neodmyslitelně škálovatelné - protože neexistuje lepší způsob, jak vychovávat lásku k zákazníkům, než prostřednictvím osobního vztahu.

But what happens when you hit hockey-stick growth, and you’re no longer able to connect with individuals on a one-to-one basis?

Ale co se stane kdy vy udeřit růst hokejka, a vy nebýt již schopný spojit s jedinci na prostý základ?

Co se však stane, když narazíte na růst hokejky a už se nebudete moci spojovat s jednotlivci na základě individuální dohody?

It’s time to start thinking about retention at scale and bring onboard a customer success team.

Je čas začít přemýšlení o zadržení v stupnice a přinést na palubě používatel úspěšný tým.

Je čas začít přemýšlet o retenci v měřítku a přivést na palubu tým úspěchu zákazníka.

Speaking words of wisdom

Mluvící slova moudrost

Mluvící slova moudrosti

The biggest transformation we can undertake is slowing down.

Největší transformace my můžeme podniknout zpomalovat.

Největší transformace, kterou můžeme provést, je zpomalení.

— André Barata, Portuguese philosopher and professor

André Barata, Portuguese filozof a profesor

André Barata, portugalský filozof a profesor

Pssst, tweet me.

Pssst, čiřikat mě.

Pssst, poslouchej mě.

Copyright © 2019 Unbabel, All rights reserved.

Copyright © 2019 Unbabel, všechna práva vyhrazena.

Copyright © 2019 Unbabel, Všechna práva vyhrazena.

You are getting the Customer Centric newsletter because you signed up through a web form.

Vy stávat se Customer centrický informační bulletin protože vy zapsal se skrz webový forma.

Dostáváte informační bulletin Customer Centric, protože jste se zaregistrovali prostřednictvím webového formuláře.

Original

PC Translator 2016

Google Translate


First/první Previous/předcházející Články / Articles Next/další Last/poslední

Copyright Ing. Milan Čondák 26.12.2019