Original |
PC Translator 2016 |
Google Translate |
Getting away with it |
Dostávání pryč s tím |
Utíkat s tím |
#67 • 11 December 2019 |
#67 • 11 prosinec 2019 |
# 67 • 11. prosince 2019 |
A weekly round up of the CX stories that hit home |
A týdně shromáždit CX příběhy to tnout do živého |
Týdenní kolo nahoru příběhů CX, které zasáhly domov |
Dear Earthling, |
Milý pozemšťan, |
Vážení pozemci, |
Everyone who works in customer experience is told, as a rule of thumb, to be customer-obsessed. |
Každý, kdo pracovat v používatel zkušenost je řečený, pravidlem empiricky, byť zákazník-posedlý. |
Každý, kdo pracuje se zákaznickými zkušenostmi, je zpravidla řečeno, aby byl posedlý zákazníky. |
But what if this obsession comes at the expense of your own well-being? |
Ale co kdyby toto posedlost jde na úkor váš vlastní pohoda? |
Ale co když tato posedlost přijde na úkor vlastního blaha? |
What if, by pushing for a customer-obsessed organization, you end up creating a toxic work environment? |
Co když, tlačení pro používatel-posedlý organizace, vy skončit vytvoření toxický pracovní prostředí? |
Co když tím, že usilujete o organizaci posedlou zákazníky, nakonec vytvoříte toxické pracovní prostředí? |
In the summer of 2017, Lauren joined Away, the popular luggage brand, as a customer experience associate. |
V létě 2017, Lauren spojil pryč, populární značka zavazadlo, jako používatel zkušenost kolega. |
V létě roku 2017 se Lauren připojila k populární značce zavazadel Away jako spolupracovník zákaznických zkušeností. |
She was one year out of college, thrilled at the prospect of working for a brand she’d seen all over Instagram. |
Ona byl jediný rok z vysoká škola, nadšený při představě pracování pro značka ona měla viděný všude po Instagram. |
Byla rok po škole, nadšená nadějí na práci pro značku, kterou viděla na celém Instagramu. |
Lauren was told she was joining a movement and felt lucky to be part of it. |
Lauren byl řečený ona byl připojit se k pohyb a cítil šťastný byť část z toho. |
Lauren bylo řečeno, že se připojila k hnutí a cítila štěstí, že se do něj zapojila. |
But the initial excitement quickly faded away. |
Ale počáteční vzrušení rychle se ztrácel. |
Počáteční vzrušení však rychle zmizelo. |
The customer experience team was constantly being pushed by management to go above and beyond for their customers, no matter what the costs. |
Používatel zkušenost tým stále byl tlačený management jít a za pro jejich zákazníci, bez ohledu na výdaje. |
Tým zákaznických zkušeností byl vedením neustále tlačen vedením, aby za svými zákazníky chodil nad rámec svých cílů, bez ohledu na náklady. |
On the brink of burnout, Lauren and her team members felt humiliated. |
Na pokraji vyhoření, Lauren a její týmový členové cítil ponížený. |
Na pokraji vyhoření se Lauren a její členové týmu cítili poníženi. |
They were overworked, underpaid, forced not to take time off, and constantly called out by Away’s (now former) CEO Steph Korey. |
Oni byli přepracovaný, platil nedostatečně, přinutil ne - dovolit si z práce, a stále volal z pryč- ovo (teď bývalý) CEO Steph Korey. |
Byli přepracovaní, nedostatečně placení, byli nuceni vzít si volno a neustále je zvolal generální ředitel Away (nyní bývalý) Steph Korey. |
Read Zoe Schiffer’s exposé in The Verge, and learn how Away turned their customer operations into a living hell by neglecting their employees’ experience. |
Číst Zoe Schiffer- ovo odhalení v kraj, a dozvědět se, jak pryč změnil se na jejich používatel operace na žijící peklo zanedbávající jejich zaměstnanecký zkušenost. |
Přečtěte si expozici Zoe Schiffer v The Verge a zjistěte, jak Away proměnila své zákaznické operace v živé peklo tím, že zanedbala zkušenosti svých zaměstnanců. |
Happy readings, Maria |
Spokojený ukazované údaje,Maria |
Šťastné čtení, Maria |
This week's top picks 🔖 |
Tento týden vrchol si vybrat 🔖 ; |
Nejlepší tipy tohoto týdne & # 128278; |
Emotional baggage: Inside the toxic work environment at Away |
Emocionální zavazadla: Uvnitř toxický pracovní prostředí v intenzifikace |
Emoční zavazadlo: Uvnitř toxického pracovního prostředí v Away |
Away’s founders sold a vision of travel and inclusion, but employees say it masked a toxic work environment. |
Nepřítomný zakladatelé prodal vize cestování a zahrnutí, ale zaměstnanci říct , že to zakrytý toxický pracovní prostředí. |
Zakladatelé společnosti Away prodali vizi cestování a začlenění, ale zaměstnanci tvrdí, že maskovalo toxické pracovní prostředí. |
Former employees who were interviewed by The Verge say CEO Steph Korey was using the company values to get people to work harder and longer. |
Bývalý zaměstnanci kteří mít interview kraj říct CEO Steph Korey používat společnost hodnoty dostat lidi vyrábět pilněji a déle. |
Bývalí zaměstnanci, kteří byli osloveni The Verge, říkají, že generální ředitel Steph Korey používal firemní hodnoty, aby přiměl lidi pracovat tvrději a déle. |
On the brink of burnout, their customer experience team felt humiliated. |
Na pokraji vyhoření, jejich zákazník zkušenost tým cítil ponížený. |
Na pokraji syndromu vyhoření se jejich tým zážitků zákazníků cítil ponížen. |
They were overworked, forced not to take time off, and constantly called out by the company's CEO. |
Oni byli přepracovaný, přinucený ne - dovolit si z práce, a stále volal z firemní CEO. |
Byli přepracovaní, byli nuceni vzít si volno a generální ředitel společnosti je neustále zvolal. |
Customer Experience Trends for 2020: same same, but different |
Používatel zkušenost trend pro 2020: stejný stejný, ale jiný |
Trendy zkušeností se zákazníky pro rok 2020: stejné, ale odlišné |
The roaring 20s are around the corner, but will they bring anything new to customer experience? |
Bouřlivý 20s jsou kolem nároží, ale budou oni přinést cokoli nového pro používatel zkušenost? |
Řvoucí 20s jsou za rohem, ale přinesou pro zákazníka něco nového? |
We spoke to industry experts from companies like Intercom, Vimeo, and Concentrix about the trends they care about. |
My mluvit s průmyslový experti ze společnosti jako systém komunikace, Vimeo, a Concentrix o trend, který oni starat se o. |
O trendech, které jim záleží, jsme hovořili s odborníky v oboru, jako jsou společnosti Intercom, Vimeo a Concentrix. |
The future employee experience is personalized |
Budoucí zaměstnanecký zkušenost je osobní |
Budoucí zkušenost zaměstnanců je přizpůsobena |
Personalized employee experiences are the wave of the future. |
Osobní zaměstnanecký zkušenost jsou vlna budoucnost. |
Personalizované zkušenosti zaměstnanců jsou vlnou budoucnosti. |
We live in a world where customization has changed from being something special to being standard. |
My žít v svět kde úprava se změnili z toho, být něco zvláštního být standard. |
Žijeme ve světě, kde se přizpůsobení změnilo z něčeho zvláštního na standardní. |
So, to expect employees to adjust themselves to a workplace environment, culture, tools, and rewards that don’t allow for that personalization is likely to hurt companies’ ability to recruit and retain talent in the future. |
Tak, očekávat zaměstnanci nastavit sebe k prostředí pracoviště, kultura, nástroje, a odměna který ne- počítat s tím zosobnění asi zranit společnosti- ův schopnost rekrutovat a uchovat talent v budoucnu. ?? |
Očekávat, že se zaměstnanci přizpůsobí prostředí pracoviště, kultuře, nástrojům a odměnám, které tuto personalizaci neumožňují, pravděpodobně v budoucnu poškodí schopnost společností přijímat a udržet si talent. |
✌️ How Yelp drove down churn by building up customer success |
Jak hafání vézt čeření budování používatel úspěch |
✌️ Jak Yelp zastavil chrlit tím, že zvyšoval úspěch zákazníků |
As a brand new company, you might engage in plenty of initiatives that are inherently un-scalable – because there’s no better way to nurture customer love than through a personal relationship. |
Jako zbrusu nový společnost, možná, že bys mohl provozovat mnoho iniciativy které jsou neodmyslitelně ne-škálovatelný - protože není žádný lepší způsob jak pečovat o používatel láska než skrz osobní vztah. |
Jako zcela nová společnost se můžete zapojit do mnoha iniciativ, které jsou neodmyslitelně škálovatelné - protože neexistuje lepší způsob, jak vychovávat lásku k zákazníkům, než prostřednictvím osobního vztahu. |
But what happens when you hit hockey-stick growth, and you’re no longer able to connect with individuals on a one-to-one basis? |
Ale co se stane kdy vy udeřit růst hokejka, a vy nebýt již schopný spojit s jedinci na prostý základ? |
Co se však stane, když narazíte na růst hokejky a už se nebudete moci spojovat s jednotlivci na základě individuální dohody? |
It’s time to start thinking about retention at scale and bring onboard a customer success team. |
Je čas začít přemýšlení o zadržení v stupnice a přinést na palubě používatel úspěšný tým. |
Je čas začít přemýšlet o retenci v měřítku a přivést na palubu tým úspěchu zákazníka. |
Speaking words of wisdom |
Mluvící slova moudrost |
Mluvící slova moudrosti |
The biggest transformation we can undertake is slowing down. |
Největší transformace my můžeme podniknout zpomalovat. |
Největší transformace, kterou můžeme provést, je zpomalení. |
— André Barata, Portuguese philosopher and professor |
André Barata, Portuguese filozof a profesor |
André Barata, portugalský filozof a profesor |
Pssst, tweet me. |
Pssst, čiřikat mě. |
Pssst, poslouchej mě. |
Copyright © 2019 Unbabel, All rights reserved. |
Copyright © 2019 Unbabel, všechna práva vyhrazena. |
Copyright © 2019 Unbabel, Všechna práva vyhrazena. |
You are getting the Customer Centric newsletter because you signed up through a web form. |
Vy stávat se Customer centrický informační bulletin protože vy zapsal se skrz webový forma. |
Dostáváte informační bulletin Customer Centric, protože jste se zaregistrovali prostřednictvím webového formuláře. |
Original |
PC Translator 2016 |
Google Translate |