First/první Previous/předcházející Home Next/další Last/poslední

Slate Desktop a EuroVoc
 06  Čís. 66 - PC Translator a Google Translate




Original

PC Translator 2016

Google Translate

Hone your tone of voice

Zdokonalovat váš tón hlas

Vyladěte svůj tón hlasu

#66 • 4 December 2019

#66 • 4 prosinec 2019

# 66 • 4. prosince 2019

A weekly round up of the CX stories that hit home

A týdně shromáždit CX příběhy to tnout do živého

Týdenní kolo nahoru příběhů CX, které zasáhly domov

Dear Earthling,

Milý pozemšťan,

Vážení pozemci,

Talking to customers is hard work — especially when you’re trying to solve their time-sensitive problems behind a screen.

Mluvení se zákazníci je tvrdá práce - zvlášť když vy zkoušet řešit jejich-citlivý problém čas za obrazovka.

Mluvit se zákazníky je těžká práce - zejména když se snažíte vyřešit jejich časově citlivé problémy za obrazovkou.

And when things go off the rails you can’t help but wonder what you did wrong.

A kdy věci vést si výstředně nemůžeš pomáhat ale zajímat se co vy chybovat.

A když věci vyjdou z kolejí, nemůžete si pomoci, ale přemýšlíte, co jste udělali špatně.

Was I rude?

Byl jsem hrubý?

Byl jsem hrubý?

Did I use the right words?

Budu užívat správná slova?

Použil jsem správná slova?

Did I not explain things clearly?

Budu nevysvětlit věci jasně?

Nevysvětlil jsem to jasně?

Sure, some customers are just looking to get a rise out of you; they’ll profanely invoke your mother’s name over the shortest delay.

Jistě, nějaký zákazníci jsou jen zdát se přivést z konceptu vy; znesvětí vyvolat váš jméno matky přes nejkratší zpoždění.

Jistě, někteří zákazníci se jen snaží dostat z tebe povstání; v nejkratším zpoždění se budou profilovat jménem vaší matky.

But in an age of constant distraction and instant gratification, it’s often the tiny details that end up being important.

Ale ve věk stálý rozptýlení a okamžitý uspokojení, to je často malý detaily to skončit být důležitý.

Ale ve věku neustálého rozptylování a okamžitého uspokojení jsou často drobné detaily důležité.

This includes the language you use and your tone of voice.

Toto zahrnuje jazyk, který vy užívat a váš tón hlas.

To zahrnuje jazyk, který používáte, a váš tón hlasu.

In this article and short video, you’ll find some useful tips, from CS language specialists, on how to strike the right tone of voice and keep your customers happy.

V těchto článek a krátký video, vy najdete nějaký užitečný tipy, z CS jazykový odborníci, na to, jak udeřit pravý tón hlas a držet vaši zákazníci šťastný.

V tomto článku a krátkém videu najdete několik užitečných rad od odborníků jazyka CS, jak udeřit ten správný tón hlasu a udržet své zákazníky spokojenými.

Happy readings, Maria

Spokojený ukazované údaje,Maria

Šťastné čtení, Maria

This week's top picks 🔖

Tento týden vrchol si vybrat &#128278 ;

Nejlepší tipy tohoto týdne & # 128278;

Hone your tone of voice.

Zdokonalovat váš tón hlas.

Vyladěte svůj hlas.

A linguistic perspective on how to talk to customers

A lingvistický perspektiva na to, jak mluvit se zákazníci

Jazykový pohled na to, jak mluvit se zákazníky

Language and tone of voice can have a huge influence on customer satisfaction and brand loyalty, so this team analyzed hundreds of written customer support messages to understand the best way to write to your customers.

Jazyk a tón hlas může mít obrovský vliv na používatel spokojenost a věrnost značce, tak toto tým analyzoval stovky psaný zprávy zákaznický servis mít pochopení nejlepší způsob jak napsat vaši zákazníci.

Jazyk a tón hlasu mohou mít obrovský vliv na spokojenost zákazníka a věrnost značce, takže tento tým analyzoval stovky písemných zpráv zákaznické podpory, aby pochopil nejlepší způsob, jak napsat svým zákazníkům.

♀️ A century of “shrill”: How bias in technology has hurt women’s voices

+? A století "pronikavý": Jak zaujatost v technologie zranit ženský hlasy

♀️ století „pronikání“: Jak zaujatost v technologii poškodila hlasy žen

Technological bias is about more than audio quality—it’s about the forces that influence whose stories are told and how.

Technický zaujatost je tu víc než kvalita zvuku -to je o síly to ovlivňovat jehož příběhy jsou řečený a jak.

Technologické zkreslení je více než kvalita zvuku - jde o síly, které ovlivňují, jejichž příběhy jsou vyprávěny a jak.

🌱 Driving the innovation engine as you scale

&#127793 ; Řízení inovační motor jako vy stupnice

& # 127793; Řízení inovačního motoru při změně měřítka

How do you find space in your organization to keep innovating and find new avenues of growth, when the risk is often high and the outcome is not clear?

Jak vy najít prostor ve váš organizace udržet inovování a najít nový cesta ke růst, kdy riziko je často vysoký a výsledek není jasný?

Jak ve vaší organizaci najdete prostor pro neustálé inovace a hledání nových cest růstu, když je riziko často vysoké a výsledek není jasný?

🍕 Don’t serve burnt pizza (and other lessons in building minimum lovable products)

&#127829 ; Nesloužit spálený pizza (a jiné lekce stavební minimální líbezný produkt)

& # 127829; Nepodávejte pálenou pizzu (a další lekce při tvorbě minimálních výrobků)

Move over MVP.

Bokem MVP.

Přejděte přes MVP.

Here's why product builders should aim for lovable, not just viable.

Tady je proč produktový stavitelé by měl zaměřit na líbezný, ne jen životaschopný.

Zde je důvod, proč by se tvůrci produktů měli zaměřit na milé, nejen životaschopné.

😬 Pamela Pavliscak on the danger and promise of emotional technology

&#128556 ; Pamela Pavliscak po nebezpečí a slib emocionální technologie

& # 128556; Pamela Pavliscak o nebezpečí a příslibu emoční technologie

Silicon Valley is getting serious about programming technologies to understand, interpret, and respond to our emotions—either to help us out, or to get us to buy stuff, or both.

Silicon Valley stávat se vážný o programový technologie mít pochopení, interpretovat, a reagovat na náš emoce -buď pomáhat nám nebo dostat nás kupovat cpát nebo oba.

Silicon Valley se seriózně věnuje programovacím technologiím, aby porozuměl, interpretoval a reagoval na naše emoce - ať už nám pomůže, nebo nás přiměje ke koupi věcí, nebo obojím.

And while that has the potential to increase human empathy across the board; it can also be really scary.

A zatímco který má potenciál zvýšit lidský empatie celkový; to může také být opravdu děsivý.

A zatímco to má potenciál zvýšit plošně lidskou empatii; může to být také strašidelné.

Speaking words of wisdom💡

Mluvící slova moudrost&#128161 ;

Mluvící slova moudrosti & # 128161;

Always try to use the language so as to make quite clear what you mean and make sure your sentence couldn't mean anything else.

Vždy prosit užívat jazyk aby docela ujasnit co máte na mysli a ujistit váš věta nemohl mínit něco jiného.

Vždy se snažte jazyk používat tak, aby bylo zcela jasné, co máte na mysli, a ujistěte se, že vaše věta nemůže znamenat nic jiného.

— C. S. Lewis, writer

- C. S. Lewis, spisovatel

CS Lewis, spisovatel

Original

PC Translator 2016

Google Translate


First/první Previous/předcházející Články / Articles Next/další Last/poslední

Copyright Ing. Milan Čondák 26.12.2019