Original |
PC Translator 2016 |
Google Translate |
Hone your tone of voice |
Zdokonalovat váš tón hlas |
Vyladěte svůj tón hlasu |
#66 • 4 December 2019 |
#66 • 4 prosinec 2019 |
# 66 • 4. prosince 2019 |
A weekly round up of the CX stories that hit home |
A týdně shromáždit CX příběhy to tnout do živého |
Týdenní kolo nahoru příběhů CX, které zasáhly domov |
Dear Earthling, |
Milý pozemšťan, |
Vážení pozemci, |
Talking to customers is hard work — especially when you’re trying to solve their time-sensitive problems behind a screen. |
Mluvení se zákazníci je tvrdá práce - zvlášť když vy zkoušet řešit jejich-citlivý problém čas za obrazovka. |
Mluvit se zákazníky je těžká práce - zejména když se snažíte vyřešit jejich časově citlivé problémy za obrazovkou. |
And when things go off the rails you can’t help but wonder what you did wrong. |
A kdy věci vést si výstředně nemůžeš pomáhat ale zajímat se co vy chybovat. |
A když věci vyjdou z kolejí, nemůžete si pomoci, ale přemýšlíte, co jste udělali špatně. |
Was I rude? |
Byl jsem hrubý? |
Byl jsem hrubý? |
Did I use the right words? |
Budu užívat správná slova? |
Použil jsem správná slova? |
Did I not explain things clearly? |
Budu nevysvětlit věci jasně? |
Nevysvětlil jsem to jasně? |
Sure, some customers are just looking to get a rise out of you; they’ll profanely invoke your mother’s name over the shortest delay. |
Jistě, nějaký zákazníci jsou jen zdát se přivést z konceptu vy; znesvětí vyvolat váš jméno matky přes nejkratší zpoždění. |
Jistě, někteří zákazníci se jen snaží dostat z tebe povstání; v nejkratším zpoždění se budou profilovat jménem vaší matky. |
But in an age of constant distraction and instant gratification, it’s often the tiny details that end up being important. |
Ale ve věk stálý rozptýlení a okamžitý uspokojení, to je často malý detaily to skončit být důležitý. |
Ale ve věku neustálého rozptylování a okamžitého uspokojení jsou často drobné detaily důležité. |
This includes the language you use and your tone of voice. |
Toto zahrnuje jazyk, který vy užívat a váš tón hlas. |
To zahrnuje jazyk, který používáte, a váš tón hlasu. |
In this article and short video, you’ll find some useful tips, from CS language specialists, on how to strike the right tone of voice and keep your customers happy. |
V těchto článek a krátký video, vy najdete nějaký užitečný tipy, z CS jazykový odborníci, na to, jak udeřit pravý tón hlas a držet vaši zákazníci šťastný. |
V tomto článku a krátkém videu najdete několik užitečných rad od odborníků jazyka CS, jak udeřit ten správný tón hlasu a udržet své zákazníky spokojenými. |
Happy readings, Maria |
Spokojený ukazované údaje,Maria |
Šťastné čtení, Maria |
This week's top picks 🔖 |
Tento týden vrchol si vybrat 🔖 ; |
Nejlepší tipy tohoto týdne & # 128278; |
Hone your tone of voice. |
Zdokonalovat váš tón hlas. |
Vyladěte svůj hlas. |
A linguistic perspective on how to talk to customers |
A lingvistický perspektiva na to, jak mluvit se zákazníci |
Jazykový pohled na to, jak mluvit se zákazníky |
Language and tone of voice can have a huge influence on customer satisfaction and brand loyalty, so this team analyzed hundreds of written customer support messages to understand the best way to write to your customers. |
Jazyk a tón hlas může mít obrovský vliv na používatel spokojenost a věrnost značce, tak toto tým analyzoval stovky psaný zprávy zákaznický servis mít pochopení nejlepší způsob jak napsat vaši zákazníci. |
Jazyk a tón hlasu mohou mít obrovský vliv na spokojenost zákazníka a věrnost značce, takže tento tým analyzoval stovky písemných zpráv zákaznické podpory, aby pochopil nejlepší způsob, jak napsat svým zákazníkům. |
♀️ A century of “shrill”: How bias in technology has hurt women’s voices |
+? A století "pronikavý": Jak zaujatost v technologie zranit ženský hlasy |
♀️ století „pronikání“: Jak zaujatost v technologii poškodila hlasy žen |
Technological bias is about more than audio quality—it’s about the forces that influence whose stories are told and how. |
Technický zaujatost je tu víc než kvalita zvuku -to je o síly to ovlivňovat jehož příběhy jsou řečený a jak. |
Technologické zkreslení je více než kvalita zvuku - jde o síly, které ovlivňují, jejichž příběhy jsou vyprávěny a jak. |
🌱 Driving the innovation engine as you scale |
🌱 ; Řízení inovační motor jako vy stupnice |
& # 127793; Řízení inovačního motoru při změně měřítka |
How do you find space in your organization to keep innovating and find new avenues of growth, when the risk is often high and the outcome is not clear? |
Jak vy najít prostor ve váš organizace udržet inovování a najít nový cesta ke růst, kdy riziko je často vysoký a výsledek není jasný? |
Jak ve vaší organizaci najdete prostor pro neustálé inovace a hledání nových cest růstu, když je riziko často vysoké a výsledek není jasný? |
🍕 Don’t serve burnt pizza (and other lessons in building minimum lovable products) |
🍕 ; Nesloužit spálený pizza (a jiné lekce stavební minimální líbezný produkt) |
& # 127829; Nepodávejte pálenou pizzu (a další lekce při tvorbě minimálních výrobků) |
Move over MVP. |
Bokem MVP. |
Přejděte přes MVP. |
Here's why product builders should aim for lovable, not just viable. |
Tady je proč produktový stavitelé by měl zaměřit na líbezný, ne jen životaschopný. |
Zde je důvod, proč by se tvůrci produktů měli zaměřit na milé, nejen životaschopné. |
😬 Pamela Pavliscak on the danger and promise of emotional technology |
😬 ; Pamela Pavliscak po nebezpečí a slib emocionální technologie |
& # 128556; Pamela Pavliscak o nebezpečí a příslibu emoční technologie |
Silicon Valley is getting serious about programming technologies to understand, interpret, and respond to our emotions—either to help us out, or to get us to buy stuff, or both. |
Silicon Valley stávat se vážný o programový technologie mít pochopení, interpretovat, a reagovat na náš emoce -buď pomáhat nám nebo dostat nás kupovat cpát nebo oba. |
Silicon Valley se seriózně věnuje programovacím technologiím, aby porozuměl, interpretoval a reagoval na naše emoce - ať už nám pomůže, nebo nás přiměje ke koupi věcí, nebo obojím. |
And while that has the potential to increase human empathy across the board; it can also be really scary. |
A zatímco který má potenciál zvýšit lidský empatie celkový; to může také být opravdu děsivý. |
A zatímco to má potenciál zvýšit plošně lidskou empatii; může to být také strašidelné. |
Speaking words of wisdom💡 |
Mluvící slova moudrost💡 ; |
Mluvící slova moudrosti & # 128161; |
Always try to use the language so as to make quite clear what you mean and make sure your sentence couldn't mean anything else. |
Vždy prosit užívat jazyk aby docela ujasnit co máte na mysli a ujistit váš věta nemohl mínit něco jiného. |
Vždy se snažte jazyk používat tak, aby bylo zcela jasné, co máte na mysli, a ujistěte se, že vaše věta nemůže znamenat nic jiného. |
— C. S. Lewis, writer |
- C. S. Lewis, spisovatel |
CS Lewis, spisovatel |
Original |
PC Translator 2016 |
Google Translate |