Original COM (2016) 127 final. |
Přeloeno s Google Translate |
Přeloeno se Slate Desktop, engin Social_policy |
(1)
COM (2016) 127 final. |
(1) KOM
(2016) 127 v konečném znění. |
(1). 2016,
COM(čl. 127 final) |
(2) Â It was accompanied by two Staff Working Documents: the
first one describing key economic, labour market and societal trends on which
the Pillar builds and which it should contribute to address; the second one
recalling the most relevant legal acquis at EU level. |
(2) Ă Doprovázely jej dva pracovní dokumenty o zaměstnancích:
první popisující klíčové ekonomické, pracovní a společenské trendy, na nich
pilíř staví a které by měl přispívat k řeení; druhá připomíná nejdůleitějí
právní acquis na úrovni EU. |
(2). Â bylo připojeny dva pracovní dokumenty útvarů Komise:
první popisují hlavní hospodářský a společenský vývoj na trhu práce, která je
z trhu práce, které by měly přispět k řeení druhého; připomíná jedním z
důleitých právních předpisů na úrovni EU |
Commission Staff Working Documents "Key economic,
employment and social trends behind the European Pillar of Social
Rights" (SWD (2016) 51), and "The EU social acquis" (SWD
(2016) 50) of 8 March 2016. |
Pracovní dokumenty útvarů Komise Klíčové hospodářské,
zaměstnanecké a sociální trendy v rámci evropského pilíře sociálních práv
(SWD (2016) 51) a Sociální acquis EU (SWD (2016) 50) ze dne 8. března 2016. |
základní pracovní dokumenty útvarů Komise hospodářský růst,
zaměstnanost a sociální vývoj v evropském sociálním pilířem behind the
rights): 2016 (SWD(51) a acquis EU v oblasti sociální ochrany (SWD(50):
2016 (8) V březnu 2016. |
(3) Â Conference website . |
(3) Webové stránky konference. |
(3). Â internetové stránky konference). |
(4) See page 19 for work stream 1, page 25 for work stream 2,
and page 12 for work stream 3. |
(4) Viz strana 19 pro pracovní tok 1, strana 25 pro pracovní tok
2 a strana 12 pro pracovní tok 3. |
(4). Viz strana v čl. 19 odst. 1, s. 25% běné pracovní proud
(2, 3) pro proud, s. 12). |
(5) In Austria, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia,
Finland, Germany, Italy, Latvia, Luxembourg, Malta, Slovenia, Spain and
Sweden. |
(5) V Rakousku, na Kypru, v České republice, Dánsku, Estonsku,
Finsku, Německu, Itálii, Lotysku, Lucembursku, Maltě, Slovinsku, panělsku a
védsku. |
(5). v. Rakousko, Kypr, Česká republika, Dánsko, Estonsko,
Finsko, Německo, Itálie, Lotysko, Lucembursko, Malta, védsko, Slovinsko a
panělsko), |
In parallel with the Commissionâs public consultation, the
EESC launched a series of national debates in the 28 Member States. |
Souběně s veřejnými konzultacemi Komise zahájil EHSV sérii
národních diskusí ve 28 členských státech. |
které se souběně s commissionâ EUR, zahájila veřejné
konzultace týkající se řady EHSV debat v 28 členských států. |
(6) In Spain, Denmark, Germany, Italy, the Netherlands and the
UK. |
(6) Ve panělsku, Dánsku, Německu, Itálii, Nizozemsku a Velké
Británii. |
(6) Dánsko, Německo, panělsko, Itálie, Nizozemsko a Spojené
království. |
(7) The position papers are available at
http://ec.europa.eu/social/main.jsp?catId=1235&langId=en |
(7) Poziční dokumenty jsou k dispozici na adrese
http://ec.europa.eu/social/main.jsp?catId=1235&langId=en. |
(7). Ve stanoviscích, které jsou k dispozici na adrese:
http://ec.europa.eu/social/main.jsp?catId=1235&langId=en. |
(8) The ETUC campaign was especially successful in Austria and
Belgium: together, almost 60 % of the standard replies originated in these
two countries. |
(8) Kampaň ETUC byla obzvlátě úspěná v Rakousku a Belgii:
dohromady téměř 60% standardních odpovědí pocházelo z těchto dvou zemí. |
(8) EKOS je velmi úspěné kampaň v Belgii a Rakousku: téměř 60
%, spolu s odpověďmi standardních pochází z těchto dvou zemí. |
(9) The Spanish FundaciĂłn Cepaim and Italian General
Confederation of Labour (CGIL). |
(9) panělská nadace Cepaim a Italská obecná konfederace práce
(CGIL). |
(9) ve panělsku a v Itálii fundaciăłn cepaim konfederace práce
(CGIL). (10). |
(10) 2016/2095(INI). |
(10) 2016/2095 (INI). |
2095 2016/(INI)). |
(11) CDR 2868/2016. |
(11) CDR 2868/2016. |
(11) (CDR 2868 2016. |
(12) SOC/542-01902-00-01-ac. |
(12) SOC / 542-01902-00-01-ac. |
(12). 542-01902-00-01-ac SOC/. |
(13) The European Centre of Employers and Enterprises providing
Public Services and Services of general interest. |
(13) Evropské středisko zaměstnavatelů a podniků poskytující
veřejné sluby a sluby obecného zájmu. |
(13) Evropské středisko podniků s veřejnou účastí a podniků
poskytujících sluby obecného zájmu. |
(14) Â The European Association of Craft, Small and Medium-sized
Enterprises. |
(14) Evropská asociace řemesel, malých a středních podniků. |
(14) Â Evropské sdruení řemesel a malých a středních podniků.
(15). |
(15) Presentations and the conference report are available at |
(15) Prezentace a zpráva z konference jsou k dispozici na adrese |
Zpráva o konferenci, prezentace a jsou k dispozici na adrese |
http://ec.europa.eu/research/social-sciences/index.cfm?pg=newspage&item=160901 |
http://ec.europa.eu/research/social-sciences/index.cfm?pg=newspage&item=160901 |
http://ec.europa.eu/research/social-sciences/index.cfm?pg=newspage&item=160901 |
(16)
http://bookshop.europa.eu/en/fighting-poverty-and-exclusion-through-social-investment-pbKI0116761/ |
(16)
http://bookshop.europa.eu/en/fighting-poverty-and-exclusion-through-social-investment-pbKI0116761/ |
(16)
http://bookshop.europa.eu/en/fighting-poverty-and-exclusion-through-social-investment-pbKI0116761/ |
(17) This issue was raised by Member States as crucial in the
Competitiveness Council. |
(17) Členské státy tuto otázku nastolily v Radě pro
konkurenceschopnost jako zásadní. |
(17) Tato otázka byla rovně poloena členskými státy na
zasedání Rady pro konkurenceschopnost zásadní. |
(18) Fair labour mobility was one of the priority areas
highlighted by ETUC in its position paper, and was mentioned in several other
contributions. |
(18) Spravedlivá pracovní mobilita byla jednou z prioritních
oblastí zdůrazněných EOK ve svém stanovisku a byla zmíněna v několika dalích
příspěvcích. |
(18) spravedlivou mobilitu na trhu práce je jedním z prioritních
oblastí EKOS zdůraznila ve svém stanovisku tak, aby byla zmíněna v několika
jiných příspěvků. |
(19) Mentioned for instance by Italy, Sweden, the European
Anti-Poverty Network, European Social Policy Network. |
(19) Uvedeno například Itálií, védskem, evropskou sítí proti
chudobě, sítí evropské sociální politiky. |
(19) Například zmíněny v Itálii, ve védsku, Evropská sí pro
sociální politiku anti-poverty evropské sítě. |
(20) This was mentioned, among others, by the Social Platform
and the European Youth Forum. |
(20) Zmínil se o tom mimo jiné Sociální platforma a Evropské
fórum mládee. |
(20) Toto bylo uvedeno, mimo jiné prostřednictvím sociální
platforma a Evropské fórum mládee. |
(21) The European Social Policy Network noted for instance that
insufficient attention is given to taxation as the essential element of
redistribution in EU welfare models. |
(21) Evropská sí pro sociální politiku například uvedla, e
zdanění jako základnímu prvku přerozdělování v modelech sociální péče EU není
věnována dostatečná pozornost. |
(21) Evropská sí pro sociální politiku, například poznamenat,
e nedostatečná pozornost věnována daně, jako je základním prvkem evropské
sociální modely. |
Tax justice was raised by the European Anti-Poverty Network. |
Evropská sí proti chudobě vznesla daňovou spravedlnost. |
přerozdělování v oblasti daňového práva, které byly zmíněny v
evropské síti anti-poverty. |
For UEAPME labour taxation is the main missing dimension and
represents a barrier to make work pay and encourage enterprises to hire new
workers. |
Pro UEAPME je zdanění práce hlavním chybějícím rozměrem a
představuje překáku, aby se práce vyplatila a povzbuzovala podniky, aby
najímaly nové pracovníky. |
(zdanění práce je hlavním chybějícím rozměr a představují
překáku, aby se vyplatilo pracovat, a podpořit nové podniky k najímání
pracovníků. |
(22) This view was shared by CEEP. |
(22) Tento názor sdílí CEEP. |
(22) V této oblasti sdílí názor byl CEEP. |
(23) 2016/2095(INI), para 2. |
(23) 2016/2095 (INI), odst. 2. |
(23). 2095 2016/(INI)), bod 2 |
(24) See for instance the joint statement of 18 January
2017 by BusinessEurope, UEAPME and the following sectors: CEEMET, COPA/GEOPA
(agriculture), ECEG (chemical), EFCI (cleaning), Euratex (textile),
Eurocommerce, FIEC (construction), HOTREC (hotel/catering), Insurance Europe,
IRU (road transport) and World Employment Confederation (agency work). |
(24) Viz například společné prohláení společností
BusinessEurope, UEAPME ze dne 18. ledna 2017 a následujících odvětví: CEEMET,
COPA / GEOPA (zemědělství), ECEG (chemický), EFCI (čitění), Euratex
(textilní), Eurocommerce, FIEC (stavebnictví), HOTREC (hotel / catering),
pojiovna Evropa, IRU (silniční doprava) a Světová konfederace zaměstnanosti
(agenturní práce). |
(24). Viz například společné prohláení ze dne 18. ledna
2017BUSINESSEUROPE, UEAPME a v následujících odvětvích: ceemet copa geopa/
(), zemědělství (eceg), chemické čitění Nomenklatura EURATEX efci (%)
(EUROCOMMERCE), textilní průmysl a stavebnictví (HOTREC), fiec (např.
hotelový a restaurační), Evropa (IRU) v silniční dopravě a pracovním světem
práce (konfederace práce). |
(25) For instance, Article 153 of the Treaty on the Functioning
of the European Union does not provide competence of the Union to legislate
on âpayâ. |
(25) Například článek 153 Smlouvy o fungování Evropské unie
nezakládá pravomoc Unie přijímat právní předpisy týkající se platby. |
(25). Například podle článku 153 Smlouvy o fungování Evropské
unie nestanoví pravomoci Unie ohledně âpředpisy payâ EUR. |
(26) For example suggested by the Austrian Federal Chamber of
Labour (AK) and the European Pact for Social Progress. |
(26) Navrhuje například Rakouská federální komora práce (AK) a
Evropský pakt pro sociální pokrok. |
(26). Například navrhla rakouské federální komory práce
(AK") a Evropský pakt pro sociální pokrok. |
(27) For example suggested by the Friedrich-Ebert-Stiftung. |
(27) Například navrhl Friedrich-Ebert-Stiftung. |
(27). Například friedrich-ebert-stiftung navrený Komisí. |
(28) Italian General Confederation of Labour (CGIL). |
(28) Italská obecná konfederace práce (CGIL). |
(28) Italský konfederace práce (CGIL). |
(29) For example suggested by the Austrian Trade Union
Federation (ĂGB). |
(29) Navrhuje například Rakouská odborová federace (GB). |
(29) Navrhuje např. rakouský svaz odborových organizací (ă gb). |
(30) Germany rejected a regulation or a directive as the legal
form of the Pillar, and suggested that a recommendation under Article 288
TFEU would be suitable. |
(30) Německo odmítlo nařízení nebo směrnici jako právní formu
pilíře a navrhlo, aby bylo vhodné doporučení podle článku 288 SFEU. |
(30) Německem a ze směrnice nebo právní formu pilířů navrhované
doporučení, a e by měly být v souladu s článkem 288 Smlouvy o fungování EU. |
(31) For ETUC, the Pillar should enforce the rights elaborated
in the EU Charter of Fundamental Rights, the European Social Charter and the
European Convention of Human Rights. |
(31) Pokud jde o EOK, měl by pilíř prosazovat práva zakotvená v
Listině základních práv EU, Evropské sociální chartě a Evropské úmluvě o
lidských právech. |
(31). Podle EKOS by se zvýila jejich práv rozpracovány v
Listině základních práv EU a Evropské sociální charty Evropské úmluvy o
lidských právech. |
Both SOLIDAR and the European Trade Union Institute criticised
the draft Pillar for blurring the distinction between social rights and
principles. |
Jak SOLIDAR, tak Evropský odborový institut kritizovaly návrh
pilíře za to, e zamezilo rozliování mezi sociálními právy a zásadami. |
solidar odbory a Evropský institut pro předlohu kritizován
pilíře stíráním rozliení mezi sociálními právy a zásadami. |
During consultation meetings, trade unions in several countries
held the view that principles as opposed to legal rights would be less
effective in achieving upward convergence in employment and social outcomes. |
Během konzultačních schůzek odbory v několika zemích zastávaly
názor, e zásady na rozdíl od zákonných práv by byly méně účinné při
dosahování vzestupné konvergence v zaměstnanosti a sociálních výsledcích. |
konzultací, odborové organizace při jednání v některých zemích
se domnívá, e na rozdíl od zásady práva na účinnou právní předpisy by měly
být méně sbliování směřující k dosaení výsledků v oblasti zaměstnanosti a
sociálních věcí. |
(32) Denmark, Hungary and the Netherlands made it clear that a
prescriptive and uniform Pillar would fail to deliver on its objectives. |
(32) Dánsko, Maďarsko a Nizozemsko daly jasně najevo, e
normativní a jednotný pilíř nesplní své cíle. |
(32) Dánsko, Maďarsko, Nizozemsko a jasně najevo, e předpisy a
jednotného trhu práce by se při plnění jeho cílů, |
This view was echoed by BusinessEurope and UEAPME. |
Tento názor zopakovali BusinessEurope a UEAPME. |
a to podle názoru BusinessEurope a UEAPME sloitá. |
(33) Raised for instance by the Committee of the Regions. |
(33) Vyvinuto například Výborem regionů. |
(33) Například vyjádřily prostřednictvím Výboru regionů. |
(34) Mentioned for instance by the European Association for
the Education of Adults, Social Platform, the Confederation of Family
Organisations in the European Union (COFACE), the European Youth Forum, the
Commission of the Bishops' Conferences of the European Community (COMECE),
the REVES network (European Network of Cities & Regions for the Social
Economy) and the European Disability Forum. |
(34) Například Evropská asociace pro vzdělávání dospělých,
sociální platforma, Konfederace rodinných organizací v Evropské unii
(COFACE), Evropské fórum mládee, Komise biskupských konferencí Evropského
společenství (COMECE), Sí REVES (Evropská sí měst a regionů pro sociální
ekonomiku) a Evropské fórum zdravotně postiených. |
(34) uvedeno například Evropské asociace pro vzdělávání
dospělých, sociálními platformy, Konfederace organizací na podporu rodiny v
Evropské unii (COFACE), Evropské fórum mládee, konference bishops
"Komise Evropských společenství (comece reves Network) a evropskou sítí
měst a regionů pro sociální ekonomiku a Evropské fórum zdravotně postiených. |
(35) NGOs such as the Social Platform and experts consulted in
the work streams. |
(35) Nevládní organizace, jako je sociální platforma a
odborníci, s nimi se konzultovalo pracovní toky. |
(35). Sociální nevládní organizace jako platforma pro odborníky
a s uím napojením na trhu práce. |
(36) This list is non-exhaustive. |
(36) Tento seznam není vyčerpávající. |
(36). Tento seznam je orientační. |
(37) See Commission Staff Working Document "The EU social
acquis", SWD (2016) 51 final. |
(37) Viz pracovní dokument útvarů Komise Sociální acquis EU,
SWD (2016) 51 v konečném znění. |
(37). Viz pracovní dokument útvarů Komise acquis EU v oblasti
sociálního zabezpečení", SWD(201651) v konečném znění. |
(38) This point was made for instance by Greece, France, Italy,
the Netherlands, Portugal and Luxembourg. |
(38) Tento bod uvedly například Řecko, Francie, Itálie,
Nizozemsko, Portugalsko a Lucembursko. |
(38) Tento bod byl například ve Francii, Řeckem, Itálií,
Nizozemskem, Portugalskem a Lucemburskem. |
(39) This point was also confirmed by ETUC who called for
widening the scope of the definition of a worker so that it is not restricted
or interpreted to apply to the more limited category of âemployeeâ, and
removing unfair exemptions that leave some workers outside the scope of
protection. |
(39) Tento bod potvrdil také ETUC, který poadoval rozíření
oblasti působnosti definice pracovníka tak, aby nebylo omezeno ani
interpretováno, aby se vztahovalo na omezenějí kategorii zaměstnaneckých
zaměstnanců. ˘ a odstranění nespravedlivých výjimek, které nechávají některé
pracovníky mimo rozsah ochrany. |
(39) Tento bod byl rovně potvrzen EKOS poadovali, který
roziřuje oblast působnosti a definice pracovníka, nebo je zapotřebí pouít
pouze na omezené kategorie â employeeâ EUR a odstraňování nerovného
výjimky, ponechávají určitý rozsah ochrany externích pracovníků. |
(40) Inspiration could be drawn from the ILO recommendation on
employment relationships. |
(40) Inspirace by mohla vycházet z doporučení ILO o pracovních
vztazích. |
(40) Inspiraci lze vyvodit z doporučení MOP o pracovních
vztazích. |
(41) The European Parliament invited the Commission and the
Member States to evaluate the how an adequate minimum income could be
provided in all Member States. |
(41) Evropský parlament vyzval Komisi a členské státy, aby
vyhodnotily, jak by bylo moné zajistit přiměřený minimální příjem ve vech
členských státech. |
(41) Evropský parlament vyzval Komisi a členské státy, aby
zhodnotily přiměřený minimální příjem, jak by mohly být poskytnuty ve vech
členských státech.2016, |
See Resolution 2016/2095(INI), para. |
Viz usnesení 2016/2095 (INI), odstavec. |
viz usnesení 2095(INI)), bod 15. |
15. (42) Evangelical Church in Germany, Diakonie, Kommissariat
der Deutschen BischĂśfe, Caritas. |
15. (42) Evangelická církev v Německu, Diakonie, Kommissariat
der Deutschen Bischäfe, Caritas. |
(42). V Německu evangelical church diakonie kommissariat, der
deutschen bischă ś caritas Fe (. |
(43) Benchmarking was particularly discussed in work stream 3. |
(43) Benchmarking byl diskutován zejména v pracovním toku 3. |
(43) byl projednán, zejména v oblasti srovnávání běné práce. |
See page 13 of this report. |
Viz strana 13 této zprávy. |
[3] Viz strana 13 v této zprávě. |
(44) Employer organisations in Belgium, Czech Republic, Germany,
Denmark, Finland, Ireland, Malta, Sweden and Slovakia argued that the Pillar
should not set binding standards, but rather be a broad guide for development
of the economic and social systems in the Member States. |
(44) Organizace zaměstnavatelů v Belgii, České republice,
Německu, Dánsku, Finsku, Irsku, na Maltě, ve védsku a na Slovensku tvrdily,
e pilíř by neměl stanovit závazné standardy, ale spíe by měl být irokým
vodítkem pro rozvoj hospodářských a sociálních systémů v členských státech. |
(44) Organizace zaměstnavatelů v případě Belgie, Česká
republika, Německo, Dánsko, Finsko, Irsko, Malta, védsko a Slovenskem tvrdí,
e by se stanovené normy pilíře není právně závazný, ale je velmi Obecný
návod pro hospodářský a sociální rozvoj systémů v členských státech. | |
This position is shared by a number of Member States, including
the UK, Denmark, the Netherlands, Latvia and Sweden who considered that any
EU initiative would need to carefully take into account different national
starting points, challenges and institutional set ups. |
Toto stanovisko sdílí řada členských států, včetně Spojeného
království, Dánska, Nizozemska, Lotyska a védska, které se domnívají, e
kadá iniciativa EU bude muset pečlivě zohlednit různé národní výchozí body,
výzvy a institucionální uspořádání. |
Tento společný postoj do několika členskými státy, včetně
Spojeného království, Dánsko, Lotysko, Nizozemsko a védsko, kteří se
domnívají, e jakákoli iniciativa EU by měla rovně přihlíet k různým
výchozím situacím a národním a institucionální rámec stanovený technologiemi. |
(45) For instance, ETUC, the EESC, Italian Camera dei Deputati,
CGIL and NGOs such as the Social Platform and European Anti-Poverty Network. |
(45) Například ETUC, EHSV, italská kamera dei Deputati, CGIL a
nevládní organizace, jako je sociální platforma a Evropská sí proti chudobě. |
(45) Například Evropská konfederace odborových svazů (EKOS),
EHSV, Itálii, kamerové dei deputati CGIL a nevládních organizací a sociálních
slueb, jako je Evropská platforma anti-poverty sítě. |
(46) For instance NGOs like the European Anti-Poverty Network,
SOLIDAR, COFACE, Save the Children, the Social Platform, SOS Children's
Villages International, as well as the European Social Policy Network and the
European Pact for Social Progress (Vienna, 29 November 2016). |
(46) Například nevládní organizace, jako je Evropská sí proti
chudobě, SOLIDAR, COFACE, Zachraňte děti, sociální platforma, SOS dětské
vesničky International, Evropská sí pro sociální politiku a Evropský pakt
pro sociální pokrok (Vídeň, 29. listopadu 2016) . |
(46) například nevládní organizace apod.), Evropská sí
anti-poverty solidar COFACE), tak, aby mohli děti, sociální platforma
mezinárodních vesnice sos dětí, stejně jako Evropská sí pro sociální
politiku a Evropský pakt o sociálním pokroku (29. listopadu 2016), Wien. |
(47) Proposed for instance by Portugal for the euro area. |
(47) Navrhuje například Portugalsko pro eurozónu. |
(47) Portugalsko navrená Komisí, například v eurozóně. |
(48) Proposed by France. |
(48) Navrhováno Francií. |
(48) navrhované ve Francii. (49). |
(49) Proposed by France. |
(49) Navrhováno Francií. |
navrhované ve Francii. |
(50) Proposed for instance by Italy. |
(50) Navrhuje například Itálie. |
(50) Navrhuje např. Itálie. |
(51) The Committee of the Regions called for the Commission to
propose a fiscal capacity for the euro area, open to all Member States, which
could also allow for a European coordination of anti-cyclical policies. |
(51) Výbor regionů vyzval Komisi, aby navrhla fiskální kapacitu
pro eurozónu otevřenou vem členským státům, která by rovně mohla umonit
evropskou koordinaci proticyklických politik. |
(51) Výbor regionů a vyzvala Komisi, aby předloila návrh
fiskální kapacitu pro eurozónu je otevřen vem členským státům, které by také
umonit anti-cyclical evropské koordinace politik. |
(52) For more details, see page 12 of this report, as part of
the feedback gathered through work stream 3. |
(52) Dalí podrobnosti viz strana 12 této zprávy, která je
součástí zpětné vazby získané prostřednictvím pracovního toku 3. |
(52) Více podrobností viz strana 12 této zprávy, jsou
nespolehlivé zpětnou vazbu prostřednictvím běné práce. |
(53) This point was also highlighted by the European research
community in the seminar on 'Work, Welfare and Inequalities in Europe â The
Research Perspective', 10 October 2016. |
(53) Tento bod zdůraznila také evropská výzkumná komunita na
semináři Práce, sociální péče a nerovnosti v Evropě - Výzkumná perspektiva,
10. října 2016. |
(28) Tento bod ROVNě BYLA ZDůRAZNěNA v rámci Společenství pro
evropskou výzkumnou činnost, semináře o Sociální Evropa â a nerovnosti v
oblasti výzkumu, perspektiva 10. října 2016. |
(54) Low-qualified individuals are those without an upper
secondary degree; medium-qualified are those with at most an upper secondary
or a post-secondary non-tertiary qualification; high-qualified individuals
hold a tertiary qualification. |
(54) Osoby s nízkou kvalifikací jsou osoby bez vyího
sekundárního stupně; středně kvalifikovaní jsou ti, kteří mají nejvýe vyí
sekundární nebo postsekundární nekterciární kvalifikaci; vysoce kvalifikovaní
jednotlivci jsou driteli terciární kvalifikace. |
(54) Ani jsou kvalifikovaných jednotlivců z vyího
sekundárního vzdělání, s ohledem na nejdůleitějí jsou medium-qualified za
vyí sekundární nebo postsekundární, neterciární vzdělání terciárního
vzdělání je high-qualified jednotlivců. |
(55) European Parliament, ETUC, see also the French government's
proposal on "statut du stagiaire". |
(55) Evropský parlament, ETUC, viz také návrh francouzské vlády
na statut du stagiaire. |
(55) EKOS v Evropském parlamentu, viz rovně návrh Komise na
francouzské instituce" du statut stagiaire." |
(56) UNI Europa (the European services workers union),
Diakonisches Werk Baden, ETUC. |
(56) UNI Europa (evropský svaz pracovníků ve slubách),
Diakonisches Werk Baden, ETUC. |
(56). uni Europa (pracovníci v Evropské unii), diakonisches
baden Evropská konfederace odborových svazů (EKOS). |
(57) UEAPME and CEC European Managers. |
(57) Evroptí manaeři UEAPME a CEC. |
(57) ) a CEC (Evropská manaerská. |
(58) UNI Europa, German government. |
(58) UNI Europa, německá vláda. |
(58) uni Europa, e německá vláda. |
(59) Austria, Germany, Finland, Hungary, and Lithuania. |
(59) Rakousko, Německo, Finsko, Maďarsko a Litva. |
(59) Rakousko, Finsko, Německo, Maďarsko, Litva). |
(60) OECD, the World Bank, ILO |
(60) OECD, Světová banka, ILO |
(60) OECD, MOP a Světovou bankou. |
(61) European Association for the Education of Adults, REVES
Network. |
(61) Evropská asociace pro vzdělávání dospělých, sí REVES. |
(61). Evropské asociace pro vzdělávání dospělých, reves sítě. |
(62) ETUC. |
(62) ETUC. |
(62). EKOS. |
(63) BusinessEurope |
(63) BusinessEurope |
(1). BUSINESSEUROPE |
(64) CEEP, BusinessEurope. |
(64) CEEP, BusinessEurope. |
(2). CEEP a BUSINESSEUROPE. |
(65) OECD. |
(65) OECD. |
(v EUR) OECD. |
(66) French government. |
(66) Francouzská vláda. |
(66) Francouzská instituce. |
(67) ATD (All Together in Dignity) Fourth World NGO. |
(67) ATD (Vichni společně v důstojnosti) Čtvrtá světová
nevládní organizace. |
(3) (vechny důstojnost atd) Na čtvrté světové nevládních
organizací. |
(68) Among others: European Parliament, European Confederation
of Independent Trade Unions (CESI), Swedish association of Regions (SKL),
Bulgarian Fund for Women. |
(68) Mezi jinými: Evropský parlament, Evropská konfederace
nezávislých odborových svazů (CESI), védské sdruení regionů (SKL),
Bulharský fond pro eny. |
(1). Evropský parlament mimo jiné: Evropská konfederace
odborových svazů (Nezávislý cesivédtina) sdruení (Bulharská skl
regionů), Fond pro eny. |
(69) Social Platform, UNI Europa. |
(69) Sociální platforma, UNI Europa. |
(5) Sociální platforma, uni Europa. |
(70) European Parliament. |
(70) Evropský parlament. |
(20). Evropský parlament. |
(71) European Anti-Poverty Network, Social Platform, Eurochild,
FEANTSA (European Federation of National Organisations Working with the
Homeless), Eurodiaconia and others. |
(71) Evropská sí proti chudobě, sociální platforma, Eurochild,
FEANTSA (Evropská federace národních organizací pracujících s bezdomovci),
Eurodiaconia a dalí. |
(4) Sociální platforma), Evropská sí anti-poverty eurochild
FEANTSA, a Evropská federace odborových organizací na vnitrostátní úrovni (s)
Eurodiaconia a bezdomovci. |
(72) ETUC, Uni Europa. |
(72) ETUC, Uni Europa. |
(1). EKOS, uni Europa. |
(73) BEERG (Brussels European Employee Relations Group),
BusinessEurope. |
(73) BEERG (Bruselská evropská skupina pro vztahy se
zaměstnanci), BusinessEurope. |
(2). V Bruselu ve vztazích mezi Evropským beerg zaměstnance
(BUSINESSEUROPE). |
(74) Bulgaria, Finland, France, Ireland, Poland, and Spain. |
(74) Bulharsko, Finsko, Francie, Irsko, Polsko a panělsko. |
(74) Bulharsko, Finsko, Francie, Irsko, Polsko a panělsko. |
(75) BusinessEurope, UEAPME. |
(75) BusinessEurope, UEAPME. |
(35). BUSINESSEUROPE, UEAPME. |
(76) BusinessEurope. |
(76) BusinessEurope. |
(1). BUSINESSEUROPE. |
(77) European Political Strategy Centre. |
(77) Evropské středisko pro politickou strategii. |
(2). Evropské středisko pro politickou strategii. |
(78) ATD (All Together in Dignity) Fourth World, Diakonisches
Werk Baden. |
(78) ATD (Vichni společně v důstojnosti) Čtvrtý svět,
Diakonisches Werk Baden. |
(3) (vechny atd) Na čtvrté světové diakonisches důstojnosti,
baden. |
(79) European Association for the Education of Adults. |
(79) Evropská asociace pro vzdělávání dospělých. |
(4) Evropské asociace pro vzdělávání dospělých. |
(80) European Anti-Poverty Network and affiliates. |
(80) Evropská sí proti chudobě a přidruené subjekty. |
(80 %) anti-poverty evropské sítě EURES a přidrueným
společnostem). |
(81) European Parliament, EESC, Social Platform, International
and European Association of Mutual Benefit Societies (AIM), Commission of the
Bishops' Conferences of the European Community (COMECE). |
(81) Evropský parlament, EHSV, sociální platforma, mezinárodní a
evropské sdruení společností vzájemného prospěchu (AIM), Komise biskupských
konferencí Evropského společenství (COMECE). |
(81) EHSV, Evropský parlament, sociální platforma mezinárodních
a evropských sdruení prospěchu Společenství (cíle) Konference bishops
"Komise Evropských společenství (comece). |
(82) REVES network. |
(82) Sí REVES. |
(82). reves sítě. (1). |
(83) German and French governments, European Confederation of
Independent Trade Unions (CESI). |
(83) Německá a francouzská vláda, Evropská konfederace
nezávislých odborů (CESI). |
Francouzské orgány a nezávislými odborníky, Evropská konfederace
odborových svazů (cesi). |
(84) A summary of the CPA's expected objectives is at
http://www.strategie.gouv.fr/sites/strategie.gouv.fr/files/atoms/files/note-cpa-trois-questions.pdf
, and a more detailed description is at
http://www.strategie.gouv.fr/sites/strategie.gouv.fr/files/atoms/files/fs_rapport_cpa_final_2.pdf
. |
(84) Shrnutí očekávaných cílů CPA je na
http://www.strategie.gouv.fr/sites/strategie.gouv.fr/files/atoms/files/note-cpa-trois-questions.pdf
a podrobnějí popis je na adrese
http://www.strategie.gouv.fr/sites/strategie.gouv.fr/files/atoms/files/fs_rapport_cpa_final_2.pdf. |
(2). Shrnutí CPA očekává její cíle a na adrese
http://www.strategie.gouv.fr/sites/strategie.gouv.fr/files/atoms/files/note-cpa-trois-questions.pdf,
které jsou Podrobnějí popis:
http://www.strategie.gouv.fr/sites/strategie.gouv.fr/files/atoms/files/fs_rapport_cpa_final_2.pdf. |
(85) German Federal Ministry of Labour and Social Affairs. |
(85) Spolkové ministerstvo práce a sociálních věcí. |
(3) Spolkové ministerstvo práce a sociálních věcí. |
(86) European Parliament. |
(86) Evropský parlament. |
(4) Evropský parlament. |
(87) Business Europe, UEAPME. |
(87) Business Europe, UEAPME. |
(5) Business Europe a UEAPME. |
(88) Areas include: reducing labour cost, attractiveness of
employment contracts, access to unemployment benefits, entrepreneurship,
active labour market policies, etc. |
(88) Mezi oblasti patří: sniování nákladů práce, atraktivita
pracovních smluv, přístup k dávkám v nezaměstnanosti, podnikání, aktivní
politiky trhu práce atd. |
(6) Zahrnují: v oblasti sniování nákladů práce a přitalivost
pracovních smluv, přístup k podnikání, dávky v nezaměstnanosti a aktivními
politikami trhu práce, atd.). (1). |
(89) Based on the 6th European Working Conditions Survey by
Eurofound. |
(89) Na základě 6. evropského průzkumu pracovních podmínek
nadace Eurofound. |
6. vycházející z evropského etření pracovních podmínek,
Eurofound. |
(90) OECD (2016), Automation and Independent work in a Digital
Economy, Policy Brief on the Future of Work, OECD. |
(90) OECD (2016), Automatizace a nezávislá práce v digitální
ekonomice, Stručný přehled politik o budoucnosti práce, OECD. |
(9) a): 2016 (OECD) a automatizace nezávislé digitálního
hospodářství, práce ve zprávě o budoucnosti politiky trhu práce, OECD. |
(91) According the physical environment index developed by
Eurofound based on European Working Conditions Survey, which measures the
physical risks people encounter in their workplace. |
(91) Podle indexu fyzického prostředí vytvořeného nadací
Eurofound na základě evropského průzkumu pracovních podmínek, který měří
fyzická rizika, se kterými se lidé na svém pracoviti setkávají. |
(a)91 index závislosti fyzického prostředí vypracovaných
Eurofound vycházející z evropského etření pracovních podmínek, u nich
existuje riziko opatření na podporu fyzických osob na jejich pracoviti. |
They include: exposure to noise, dust, chemicals or infectious
agents; lifting heavy loads; and repetitive hand movements. |
Zahrnují: vystavení hluku, prachu, chemikáliím nebo infekčním
agens; zvedání těkých břemen; a opakující se pohyby rukou. |
Zahrnují: expozice hluku, chemických činitelů, nebo prachu; s
těkými břemeny infekční Zdvihací zařízení a opakující se pohyby rukou. |
(92) European Social Policy Network, COMECE, European Federation
of Food, Agriculture and Tourism Trade (EFFAT), European Social Insurance
Platform (ESIP) and representatives from Central and Eastern Europe in
consultation meetings. |
(92) Evropská sí pro sociální politiku, COMECE, Evropská
federace obchodu s potravinami, zemědělství a cestovním ruchem (EFFAT),
Evropská platforma sociálního pojitění (ESIP) a zástupci ze střední a
východní Evropy na konzultačních setkáních. |
(2). Evropská sí pro sociální politiku a Evropská federace
comece potravin, zemědělství, obchodu a cestovního ruchu effat (Ústav
sociálního pojitění), Evropská platforma esip (zástupci) a ve střední a
východní Evropě konzultace. |
(93) European Parliament, EESC, Scottish Government, ETUC, CESI,
Irish Congress of Trade Unions, and others. |
(93) Evropský parlament, EHSV, skotská vláda, ETUC, CESI, irský
kongres odborových svazů a dalí. |
(1993). Evropský parlament, EHSV skotská vláda), EKOS a cesi
congress Irů, odborů a dalích. (1). |
(94) The European Youth Forum called for a Directive on fair
working conditions, and a Framework on minimum standards for all internships
and apprenticeships. |
(94) Evropské fórum mládee poadovalo směrnici o spravedlivých
pracovních podmínkách a rámec minimálních standardů pro vechny stáe a
učňovská zařízení. |
vyzývá Evropské fórum mládee návrh směrnice týkající se
pracovních podmínek, přiměřená a minimální normy týkající se rámce pro stáe
a učňovskou praxi. |
(95) ETUC. |
(95) ETUC. |
(31) EKOS. |
(96) CESI. |
(96) CESI. |
(96). CESI. |
(97) The proposed Directive should ensure for every worker
a core set of enforceable rights, including equal treatment, social
protection, protection in case of dismissal, health and safety protection,
provisions on working time and rest time, freedom of association and
representation, collective bargaining, collective action, access to training,
and adequate information and consultation rights; the directive should apply
to employees as well as to all workers in non-standard forms of employment,
such as fixed-term work, part-time work, on-demand work, self-employment,
crowd-working, internship or traineeship. |
(97) Navrhovaná směrnice by měla kadému pracovníkovi zajistit
základní soubor vynutitelných práv, včetně rovného zacházení, sociální
ochrany, ochrany v případě proputění, ochrany zdraví a bezpečnosti,
ustanovení o pracovní době a době odpočinku, svobody sdruování a zastoupení,
kolektivního vyjednávání, kolektivní akce, přístup ke kolení a odpovídající
práva na informace a konzultace; směrnice by se měla vztahovat na zaměstnance
i na vechny pracovníky v nestandardních formách zaměstnání, jako je práce na
dobu určitou, práce na částečný úvazek, práce na vyádání, samostatná
výdělečná činnost, práce v davu, stá nebo stá. |
(97) Navrhovaná směrnice by měla zajistit, aby kadému
pracovníkovi vymahatelnou základní soubor práv, včetně rovného zacházení,
sociální ochrany, v případě skončení pracovního poměru, bezpečnosti a ochrany
zdraví, ustanovení o pracovní době a době odpočinku, svobodu sdruování a
zastupování, kolektivního vyjednávání a kolektivní akce, přístup k odborné
přípravě a odpovídající práva na informování a projednávání, směrnice by se
měla vztahovat na vechny zaměstnance, jako i na pracovníky v nestandardních
formách pracovního poměru, jakými jsou pracovní poměr na dobu určitou, práce
na částečný úvazek, samostatné výdělečné činnosti, crowd-working rozvíjející
se stáí či stáí. (a), Breda |
(98) Member States, EQUINET (European Network of Equality
Bodies), the EESC and others. |
(98) Členské státy, EQUINET (Evropská sí subjektů pro rovné
zacházení), EHSV a dalí. |
Členské státy a sí Equinet (Evropská sí subjektů zabývajících
se rovností), EHSV a dalí. (2). |
(99) Swedish Government, EQUINET. |
(99) védská vláda, EQUINET. |
védská vláda a sítí Equinet. |
(100) EFFAT (European Federation of Food, Agriculture, Tourism
and Trade), ESIP (European Social Insurance Platform). |
(100) EFFAT (Evropská federace potravin, zemědělství, cestovního
ruchu a obchodu), ESIP (Evropská platforma sociálního pojitění). |
(1). (European Federation effat potravin, zemědělství, obchodu a
cestovního ruchu esip (European Platform sociálního pojitění). [101. |
(101) Uni Europa, EuroHealth Net. |
(101) Uni Europa, EuroHealth Net. |
uni Europa, eurohealth čisté. |
(102) ESIP. |
(102) ESIP. |
[102) ESIP. |
(103) Autism Europe, European Blind Union, European Disability
Forum, CGIL. |
(103) Autismus v Evropě, Evropské unii nevidomých, Evropské
fórum zdravotně postiených, CGIL. |
(23) Evropské unie pro nevidomé autism Europe, Evropské fórum
zdravotně postiených (CGIL. |
(104) BusinessEurope, UEAPME. |
(104) BusinessEurope, UEAPME. |
[104. BUSINESSEUROPE, UEAPME. |
(105) Germany and Czech Republic. |
(105) Německo a Česká republika. |
(2). Německem a Českou republikou. |
(106) German employer organisation (BDA) |
(106) Německá organizace zaměstnavatelů (BDA) |
(106. Organizace zaměstnavatelů bda (němčina) |
(107) Czech trade associations. |
(107) České obchodní sdruení. |
(4) ČESKÁ obchodní sdruení. |
(108) For example in the Czech Republic and Lithuania. |
(108) Například v České republice a Litvě. |
(108) Například v České republice a Litva). |
(109) For instance the Social Platform and Solidar. |
(109) Například sociální platforma a Solidar. |
(1). například sociální platforma a solidar. |
(110) The French authorities supported the threshold of 60% of
the median wage. |
(110) Francouzské orgány podpořily práh 60% střední mzdy. |
(2). Francouzské orgány podporované hranici 60 % mediánového
mzdu. |
The Portuguese government supported a discussion around a
European reference level for minimum wages. |
Portugalská vláda podpořila diskusi o evropské referenční úrovni
pro minimální mzdy. |
Portugalské vlády a podporuje jednání na evropské úrovni odkazu
na minimální mzdy. |
(111) In Denmark, Finland, Sweden and Germany. |
(111) V Dánsku, Finsku, védsku a Německu. |
(111. v Dánsku, Finsku, védsku a Německo. |
Living wages are calculated according to the cost of living
based on a basket of goods and household services. |
ivotní mzdy se počítají podle ivotních nákladů na základě
koíku zboí a slueb pro domácnost. |
Vypočte se tudí ijící v závislosti na ivotních nákladů na
základě basket zboí a slueb pro domácnost. |
(112) Living wages are calculated according to the cost of
living based on a basket of goods and household services. |
(112) ivotní mzdy se počítají podle ivotních nákladů na
základě koíku zboí a slueb pro domácnost. |
(112) Vypočte se tudí ijící v závislosti na ivotních nákladů
na základě basket zboí a slueb pro domácnost. |
(113) For instance ETUC. |
(113) Například ETUC. |
(13) Například Evropská konfederace odborových svazů (EKOS). |
(114) Belgium, Germany, France. |
(114) Belgie, Německo, Francie. |
(2). Belgie, Francie, Německo). |
(115) For instance UNI Europa. |
(115) Například UNI Europa. |
(3) Například uni Europa. |
(116) European Social Policy Network. |
(116) Sí evropské sociální politiky. |
(a) 116 Evropská sí pro sociální politiku. |
(117) ETUC, the European Trade Union Institute and UNI Europa. |
(117) ETUC, Evropský odborový institut a UNI Europa. |
(5) Evropská konfederace odborových svazů a uni EUROPA
institutu. |
(118) France, Finland, Germany, Italy and Portugal. |
(118) Francie, Finsko, Německo, Itálie a Portugalsko. |
čl. 118 odst. Finsko, Francie, Německo, Itálie a Portugalsko. |
(119) UEAPME, CEEP. |
(119) UEAPME, CEEP. |
(53) CEEP A UEAPME. |
(120) ETUC, REVES Network and Smart Europe. |
(120) ETUC, sí REVES a inteligentní Evropa. |
(a) | 120 EKOS a inteligentní sítě reves v Evropě. |
(121) European Commission â Economic Policy Committee: Joint
Report on Health Care and Long-Term Care Systems & Fiscal Sustainability
(October 2016). |
(121) Evropská komise Výbor pro hospodářskou politiku: Společná
zpráva o systémech zdravotní péče a dlouhodobé péče a fiskální udritelnosti
(říjen 2016). |
121 odst. â (Evropská komise a Výbor pro hospodářskou
politiku: Joint Report on Health Care and Long-Term Care a fiskální
udritelnosti důchodových systémů (října 2016. |
(122) For instance the Committee of the Regions. |
(122) Například Výbor regionů. |
(a) 122 Například Výbor regionů. |
(123) REVES Network, European Association of Mutual Benefit
Societies. |
(123) Sí REVES, Evropská asociace vzájemně prospěných
společností. |
[3]. Sí reves prospěchu Asociace evropských společností. |
(124) CEEP. |
(124) CEEP. |
124 odst. CEEP. |
(125) Social Platform. |
(125) Sociální platforma. |
(a). Sociální platforma). |
(126) AGE Europe Platform, European Disability Forum. |
(126) Platforma AGE Europe, Evropské fórum zdravotně
postiených. |
("126. AGE Platform Europe, Evropské fórum zdravotně
postiených. |
(127) European Youth Forum. |
(127) Evropské fórum mládee. |
127 odst. Evropské fórum mládee. |
(128) European Anti-Poverty Network, European Social Policy
Network. |
(128) Evropská sí proti chudobě, Evropská sí sociální
politiky. |
(128. anti-poverty Evropská sí pro sociální politiku), Evropská
sí. |
(129) Swedish Association for Vulnerable Citizens, the Irish
Human Rights and Equality Commission. |
(129) védská asociace pro zranitelné občany, Irská komise pro
lidská práva a rovnost. |
(17). Ve spolupráci se védským zranitelným občanům, Irska,
lidských práv a rovnosti en a muů. |
(130) European Disability Forum, Autism Europe, European Blind
Union. |
(130) Evropské fórum zdravotně postiených, Autismus v Evropě,
Evropská unie nevidomých. |
130. Odst. Evropské fórum zdravotně postiených osob v Evropské
unii, autism pomoc. |
(131) The European Trade Union Institute called for a right to
effective integration of all social benefits and services ensuring a decent
standard of living for the persons concerned. |
(131) Evropský odborový institut vyzval k právu na účinnou
integraci vech sociálních dávek a slueb zajiujících slunou ivotní
úroveň dotčených osob. |
131 odst. Odborové svazy vyzvaly Evropský institut pro právo na
účinnou integraci vech sociálních dávek a slueb pro zajitění sluné
ivotní úrovně pro dotyčné osoby. |
(132) CEC European Managers. |
(132) CEC evroptí manaeři. |
(a) | 132 Evroptí správciCEC). |
(133) Diakonisches Werk Baden, Deutsche Rentenversicherung. |
(133) Diakonisches Werk Baden, Deutsche Rentenversicherung. |
133 odst. diakonisches werk baden; Deutsche Rentenversicherung. |
(134) Business Europe and affiliates. |
(134) Obchodní Evropa a přidruené subjekty. |
(a) 134 Business Europe a členy. |
(135) European Anti-Poverty Network. |
(135) Evropská sí proti chudobě. |
(135). anti-poverty evropské sítě. |
(136) The European Trade Union Institute. |
(136) Evropský odborový institut. |
(a) 136 Evropská odborová institutu. |
(137) EuroHealthNet. |
(137) EuroHealthNet. |
Čl. 137 odst. eurohealthnet. |
(138) Dutch Government. |
(138) Nizozemská vláda. |
(49). nizozemská vláda. |
(139) Such as Eurocarers, European Federation for Services to
Individuals and Autism Europe. |
(139) Například Eurocarers, Evropská federace pro sluby
jednotlivcům a Autismus v Evropě. |
(139). Evropská federace eurocarers, jako například slueb pro
jednotlivce a autism Evropy. |
(140) European Network on Independent Living, AGE Platform
Europe, Eurodiaconia. |
(140) Evropská sí nezávislého bydlení, platforma AGE Europe,
Eurodiaconia. |
140 odst. Evropská sí pro nezávislý ivot, AGE Platform Europe,
Eurodiaconia. |
(141) ETUC. |
(141) ETUC. |
(a) 141 EKOS. |
(142) European Parliament. |
(142) Evropský parlament. |
("142") Evropský parlament. |
(143) For instance by adapting deficit rules for investment in
social infrastructure as mentioned by Housing Europe. |
(143) For instance by adapting deficit rules for investment in
social infrastructure as mentioned by Housing Europe. |
(12) Například přizpůsobením pravidla pro investice do sociální
infrastruktury v oblasti bydlení, jak je uvedeno v Evropě. |
(144) FEANTSA pointed to Housing First as innovation in homeless
service provision. |
(144) FEANTSA pointed to Housing First as innovation in homeless
service provision. |
[3]. Dalí FEANTSA pro inovace v oblasti bydlení je třeba
bezdomovcům poskytování slueb. |
(145) European Parliament. |
(145) European Parliament. |
(a) | 145 Evropský parlament. |
(146) Housing Europe, FEANTSA. |
(146) Housing Europe, FEANTSA. |
(a) 146 Evropa FEANTSA bydlení. |
(147) German Federal Ministry of Labour and Social Affairs. |
(147) German Federal Ministry of Labour and Social Affairs. |
(147. Spolkové ministerstvo práce a sociálních věcí. |
(148) EESC, Portugal, trade unions (ETUC, UNI-Europa,
CGIL), and NGOs (such as for instance European Anti-Poverty Network, European
Disability Forum, the Friedrich Ebert Stiftung, Solidar, European Youth
Forum, AGE Europe). German Federal Ministry of Labour and Social Affairs. |
(148) EESC, Portugal, trade unions (ETUC, UNI-Europa, CGIL), and
NGOs (such as for instance European Anti-Poverty Network, European Disability
Forum, the Friedrich Ebert Stiftung, Solidar, European Youth Forum, AGE
Europe).Ă German Federal Ministry of Labour and Social Affairs. |
čl. 148 odst. EHSV, Portugalsko, odborových svazů (EKOS),
odborové organizace UNI-Europa CGIL (nevládní organizace, jako například
anti-poverty sítí na evropské úrovni, Evropské fórum zdravotně postiených,
ve věcech Friedrich ebert stiftung solidar, Evropské fórum mládee v Evropě),
.â Spolkové ministerstvo práce a sociálních věcí. |
EESC, Portugal, trade unions (ETUC, UNI-Europa, CGIL), and NGOs
(such as for instance European Anti-Poverty Network, European Disability
Forum, the Friedrich Ebert Stiftung, Solidar, European Youth Forum, AGE
Europe). |
EESC, Portugal, trade unions (ETUC, UNI-Europa, CGIL), and NGOs
(such as for instance European Anti-Poverty Network, European Disability
Forum, the Friedrich Ebert Stiftung, Solidar, European Youth Forum, AGE
Europe). |
EHSV, Portugalsko, odborových svazů (EKOS), odborové organizace
UNI-Europa CGIL (nevládní organizace, jako například anti-poverty sítí na
evropské úrovni, Evropské fórum zdravotně postiených, ve věcech Friedrich
ebert stiftung solidar, věk, Evropské fórum mládee v Evropě. |
(149) JUST Fair, CERMI (Spanish National Committee of People
with Disabilities), ONCE (Spanish National Organisation of the Blind). |
(149) JUST Fair, CERMI (Spanish National Committee of People
with Disabilities), ONCE (Spanish National Organisation of the Blind). |
149 odst. Sluné a spravedlivé cermi (panělské národní Výboru
pro osoby se zdravotním postiením), (panělské národní sdruení pro
nevidomé). |
(150) Solidar. |
(150) Solidar. |
(a) | 150 solidar. |
(151) European Social Policy Network. |
(151) European Social Policy Network. |
151. Odst. Evropská sí pro sociální politiku. |
(152) For example Eurochild and Save the Children. |
(152) For example Eurochild and Save the Children. |
(a) | 152 Například eurochild a Save the Children. |
(153) Social Platform, Save the Children, Eurochild. |
(153) Social Platform, Save the Children, Eurochild. |
čl. 153 odst. Sociální platforma pro děti, eurochild. |
(154) Seminar on 'Work, Welfare and Inequalities in Europe â
The Research Perspective', 10 October 2016. |
(154) Seminar on 'Work, Welfare and Inequalities in Europe
ââŹâ The Research Perspective', 10 October 2016. |
(154. semináře o práci a sociální nerovnosti v Evropě â a
Výzkum, do dne 10. října 2016. |
(155) The World Bank. |
(155) The World Bank. |
(a). Světová banka. |
(156) European Social Policy Network and Save the Children. |
(156) European Social Policy Network and Save the Children. |
(156) Evropská sí pro sociální politiku a Save the Children. |